Saturday, June 12, 2010

esimene pea

Finnair Eestist Soome oli rohkem nagu limu valmine takso asemel a see selleks.Soome-NY ots oli juba päris hea kui veel oleks business classi saanud.ja ma avastasin ,et naised siiski ei käi vetsus lille lõhna levitamas.Kui (julgen pakkuda , et üle 30a vana )aasia päritolu naine väljus vetsust siis oli see hullem kui nii mõnegi Viimsi mehepoja pohma sitt , a no vahest to polnudki naine vaid Tai "eksootiline neiu".
Suutsin JFK tollis passida nii kaua , et pagas saadeti juba SD'sse edasi(up five).Lõpuks SD'sse jõudes olin pilves olnud juba kuskil 19h ma arvan ja kopp jube ees a no soe õhk ja päeva teine suits parandas väljavaadet.Võtsin esimese yellow "submarine" cabi ja lasin kuskile motelli viia(30-40$ n i was told to forget it)jõudsin motelli 79 taala(no ikka värdjalt kirves selle koha kohta).Korraks lõi juba ärasaatmis peo pohma varre värelema , sest mingid kopterid ja värgid lendasid takso kohal ringi(USAs nimelt gettode kohale on pidevalt "linnukesed" taevas olukorda kontrollimas).

A muide väga viis oli neljapäevane istumine , siin kohal annaks krediiti kõigile kes tulid ja eriti neile kuttidele kes jäksasid hommikuni jaurata :D (you know who you are). Jube sitt oli olla hommikul , alles NY's hakkas inimese tunne tagasi tulema

Kuna mul polnud läpakal akut ja teliga väga ei viitsinud neti ronida siis polnud mitte mingit kontakti teiste eestlastega.Nii siis ronisin rongide ja bussidega kesklinna ,et osta see vaheotsik (Euro-US) lõpetasin sellega , et käisin jala terve linna põmst läbi nagu idioot oma "mõistliku" suurusega kohvriga ja otsin adaptri ja kogu möllu sellega.
Siis istusin mingisse pizzasse maha sain pizza kartuli ja peekoniga :S:D ja tuli välja ,et ma paar kvartalit eemal Kaurist.Ta peatub "Lucky D" motelis , no ma ka nüüd.A ilmselt esmaspäevast olen majas koos mingi rahvaga(Juliat ja Ksendjat tean aint) kus on basseinl n BBQ n jacuzzi n so on.

Töötus on siin ikka üsna ränk , igal pool töötud.Mõnes pargis on lihtsalt töötute hordid ja nendega kaasnev lebra a ma eriti ei saa sitasti öelda , ise ka nii öelda töötu ju.

Ahjaaa mingi saksa kutt on ka meiega ühes toas(vana andis meile 3 õllet jay , ma olen tatt ju siin :D).Huvitav kas mu nina petab või ongi igal pool reaalne popsukas üleval.Loodetavast varsti Tiina , Annamari ja Jussi poole bailale.

"If you don't want to eat it , then eat me..."

No comments:

Post a Comment